reklama

Skoro štyri generácie v štvorizbovom byte

Potom, čo sa môj brat rozhodol, že sa čo najskôr ožení,  pribudol k nám Leňochod.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Svoju švagrinku sme tak so sestrou nazvali preto, lebo sa jej to meno vôbec nehodí. Aby bola doma sranda. Leňo si na to musela dlho zvykať, ale zvykla si. Bratova žena stále upratuje, zvŕta sa v kuchyni. Proste na mňa príliš pracovitá. Rýchlo som to pochopila, veľmi štýlovo a so skrývanou radosťou som jej prenechala miesto v domácnosti. Teraz si Leňochoda len tak nedám!

Potom, čo ochorela moja babička, nasťahovala sa aj ona k nám. Najprv bývala v zadnej izbe, kde spal  aj môj pubertálny brat. Na mierne chrápanie je podľa mňa zvyknutý, lebo rád zaspáva s čudesne depresívno-agresívnou hudbou (moderná uspávanka pre teenagerov). Neviem, či je chrápanie depresívno-agresívne, ale možno po čase má také účinky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa v babičkinom pôvodnom byte zrútil strop (ach tí robotníci na streche), presťahovala sa k nám úplne. Moja sestra a ja sme museli ísť do zadnej izby. Sestra je taký konzervatívnejší typ. Nepadlo jej to ľahko. Ja milujem zmenu, tešila som sa. Potom som sa rozrevala. Moja izba- môj hrad.

Rekapitulácia: Sestra, brat- puberťák a ja v jednej izbe.

Sestra to nevydržala a odsťahovala sa. Chýba mi. Vedeli sme sa spolu najlepšie hádať.

Mama a otec. Tí nepodliehali žiadnej zmene. Obaja zostali vo svojej spálni. Otec chodieva spávať so sliepkami a ráno sa skoro budí.. Za normálnych okolností si zapne v obývačke rádio, televízor alebo otvorí knihu a občas spí prerušovane ďalej. V obývačke býval ale brat so ženou, takže smola.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A som zase späť pri Leňochodíkovi. Čo by boli tri generácie v jednom byte? Nič. Preto čakáme Diega (alebo Gejza- to sa ešte uvidí). To môj brat jedno skoré ráno vymyslel meno pre svojho potomka. Diego ako ten futbalista (hoci neviem ktorý). Zamilovala som si ho. Diego Uhlík. Jediný problém je, že švagrinej sa vôbec nepáči, takže znova smola. Raz som sa mu prihovorila a zakvílila niečo ako „Diego, Ahoooj“ a Diego budúcu maminu kopol. Viac mi nebolo treba. O mene bolo rozhodnuté. Pre mňa bude navždy Diegom, nech sa bude volať ako chce.

S Leňochodíkom som v poslednej dobe strávila veľa času a prirástla mi k srdcu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Našli si svoje vlastné bývanie. Sú preč. A teraz je mi za nimi hrozne smutno.

Náš byt bol preplnený- to hej, ale teraz vyzeráme ako normálna rodina. Ja bývam sama, puberťák býva sám, babka sama, rodičia spolu, sami. Je to divné, keď mi je smutno za preplneným bytom?

Dnes si ľudia vymýšľajú všelijaké teórie o tom, aké zdravé a prospešné je pre vývin jedinca, keď má vlastnú izbu sám pre seba. Každopádne je to cool, keď si individualista a máš svoj vlastný televízor a počítač. Potom sa nikto neháda a je pokoj. Potom sa nikto ani nerozpráva, tiež je pokoj. Na také ostrovy, kam teraz išiel náš slovenský „výkvet“, by sme sa mal radšej každý odsťahovať. A na samotku najlepšie, aby bol pokoj. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Ospravedlňujem sa svojmu ďalšiemu bratovi a jeho žene, že som ich nespomenula. Mali s nami tiež zostať bývať J)    

Mária Uhlíková

Mária Uhlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka.Domov má na Slovensku a srdce si zabudla v Afrike.Odmalička sa bojí pavúkov a samoty. Zoznam autorových rubrík:  také africké...súkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu